måndag 6 december 2010

QSL från 1510 kHz Hosanna Capital, Panamá


Visserligen tycker man på Hosanna att jag mest skickat en "massa oväsen", men bekräftar ändå att det handlar om deras station i bruset. Men uppmanar mig samtidigt att ställa in stationen bättre nästa gång för bättre hörbarhet!

Svaret kom 4 minuter efter det att man lyssnat på min inspelning på min webbsida. Det var ju snabba ryck.

Jag skickade ett tack-mail, och fick omgående följande i retur:

Hola Anders,
El privilegio es nuestro y un gozo muy grande saber que nuestra señal llega tan lejos.
Deseamos con todo nuestro corazón que pase una FELIZ NAVIDAD, lleno su hogar de la gracia, paz y amor de Dios.
Declaramos que en el 2011 verá uste la Gloria de Dios sobre su vida, como nunca antes.

Hosanna Visión le envía abrazos y le invita a que siga en sintonía de nuestra programación.

Inga kommentarer: